پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119188
سجادي: فدراسيون فوتبال بايد پاسخگوي باخت ها باشد/ 6 سال است که مديريت مي کنند!
تاریخ انتشار : 1393/07/20 09:05:17
نمایش : 1286
معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش گفت: فدراسيون فوتبال بايد پاسخگوي باخت مقابل تيم هاي رده دوم و سوم آسيا باشد. آنها شش است که در اين فدراسيون مديريت مي کنند و نمي توانند بگويند مقصر فرد ديگري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نصرالله سجادي در واکنش به شکست و ناکامي هاي اخير تيم هاي ملي فوتبال گفت: مسئولان فدراسيون فوتبال بايد پاسخگوي شکست ها مقابل تيم هاي درجه دوم و بعضا درجه سوم آسيا باشند. با توجه به مخاطبان فراواني که فوتبال دارد مديران فدراسيون بايد پاسخ بدهند. آنها نمي توانند بگويند فرد ديگري در اين ناکامي ها مقصر است زيرا 6 سال است که در فدراسيون مديريت مي کنند.

وي در مورد عملکرد ديگر فدراسيون ها در بازي هاي آسيايي گفت: عملکرد فدراسيون جودو، وزنه برادري و دو و ميداني هم ضعيف بود. به مديران جودو قبل از بازي هاي آسيايي گفتيم که دو سه ورزشکار بيشتر با خود به کره نبرند اما گفتند که ما شانس مدال داريم. دو و ميداني هم همين طور، مديران اين فدارسيون حتي اسم رشته هايي که مي توانند در آن مدال بياورند را ذکر مي کردند اما ناکام شدند. در شنا هم عملکرد خوبي شاهد نبوديم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html